Volvo este marca suedeză care a redefinit noțiunea de siguranță, eleganță și responsabilitate în lumea auto, combinând designul scandinav minimalist cu inovația tehnologică și respectul pentru mediu.








































Volvo nu este o marcă născută din dorința de a impresiona, ci din nevoia de a proteja. Fondată în 1927, în Göteborg, Suedia, compania a pornit cu o misiune clară: „Mașinile sunt făcute de oameni pentru oameni. Prin urmare, principiul de bază al oricărei mașini Volvo este și va rămâne siguranța oamenilor care o conduc.” Acest crez a devenit ADN-ul mărcii, bazat pe grijă, rațiune și inovație aplicată.
Volvo nu urmează tendințele, le creează subtil. Designul său este calm, curat și elegant. Liniile fluide, proporțiile echilibrate și semnătura luminoasă „Thor’s Hammer” (luminile de zi LED distinctive în formă de T din farurile sale, inspirate de ciocanul zeului nordic Thor) definesc un stil unic, rafinat, dar neostentativ.
Interiorul este o lecție de ergonomie și bun gust. Materialele naturale precum piele moale, lemn de mesteacăn și aluminiu mat sunt combinate cu tehnologie intuitivă. Atmosfera din habitaclu nu este una de performanță, ci de confort inteligent. Fiecare detaliu servește scopului: relaxare și siguranță.
Volvo a inventat centura de siguranță în trei puncte în 1959 și, în loc să o breveteze, a făcut tehnologia disponibilă gratuit pentru toate companiile auto, o dovadă a misiunii sale umane. De atunci, marca a rămas lider mondial în domeniul siguranței.
Repere de inovație:
Volvo este, de asemenea, pionier în tranziția către mobilitatea sustenabilă. Toate modelele sale sunt electrificate, mild-hybrid, plug-in hybrid sau 100% electrice. Motoarele Volvo nu sunt construite pentru a uimi pe circuit, ci pentru a livra eficiență, liniște și încredere. Sistemul de tracțiune integrală inteligentă, cutia automată Geartronic și direcția precisă creează o experiență de condus sigură, fluidă și confortabilă. Chiar și în versiunile de top, puterea este rafinată, nu agresivă.
Volvo a fost primul producător auto care a anunțat că va elimina complet motoarele cu combustie internă până în 2030 și că, până în 2040, va atinge neutralitatea totală din punct de vedere al emisiilor de carbon. De asemenea, compania promovează reciclarea materialelor și utilizarea textilelor sustenabile în producție.
Într-o lume în care multe mărci se definesc prin cifre, Volvo se definește prin valori. Este o marcă a calmului, a inteligenței și a echilibrului. Nu caută să domine drumurile, ci să le facă mai sigure și mai umane.
Volvo nu este doar despre a ajunge din punctul A în punctul B, este despre a te simți protejat, respectat și conectat la lumea din jur. Este automobilul celor care aleg liniștea în locul zgomotului și siguranța în locul spectacolului. Volvo nu strigă niciodată performanța sa, o demonstrează în tăcere.
Echipa BCCH Auto Switzerland oferă clienților consultanța necesară achiziționării unui autovehicul din stocul propriu sau la comandă de oriunde din țările Uniunii Europene.