Mașina prezentată în anunț se află în parcul unui dealer partener.
Prețul afișat este prețul brut (TVA inclus), preț în care sunt incluse comisionul de import și transportul.
Exterior
• Capota activa
• Hayon automat
• Caroserie hibrida si usoara complet galvanizata din otel/aluminiu
• Patru portiere cu protectie la impact lateral integrata
• Motorul, capota, hayonul, portierele, sectiuni laterale, plafonul si aripile fata din aluminiu
• Bare de protectie cu brate transversale de inalta rezistenta si doua elemente de deformare fiecare prevazuta cu doua puncte de fixare filetate pentru inelul de tractare aflat in trusa de scule prezenta la bordul autovehiculului
• Capota pentru motor cu power dome
• Manerele portierelor vopsite in culoarea exteriorului
• Hayon cu spoiler plafon integrat de culoarea exteriorului
• Protectie a sasiului extinsa, aerodinamica
• Capat frontal cu admisii de aer integrate si lame de aer in admisiile laterale
• Extensie aripi
• Elemente in grilele de admisie aer de culoare Rhodium Silver
• Doua tevi de esapament unice, pe partea exterioara stanga si dreapta, din otel inoxidabil texturat
• Inscriptia „PORSCHE” integrata in banda luminoasa a stopurilor
• Denumirea modelului pe hayon de culoare argintie
• Pregatire pentru sistemele cu carlig de remorcare
• Praguri laterale de culoare neagra (mata)
Unitate de propulsie / Sasiu
• Transmisie Tiptronic S cu 8 trepte cu functie Auto Start-Stop si functie de rulare la ralanti
• Motor de 3,0 litri cu turbocompresor V6, putere maxima de 250 KW (340 CP), cuplu maxim de 450 Nm
• Tiptronic S cu 8 trepte
• Injectie directa de combustibil (Direct Fuel Injection, DFI) cu pozitie centrala a injectorului
• Punte fata cu multi-link din aluminiu
• Sistem de franare fata cu etriere fixe monobloc din aluminiu cu 4 pistoane
• Puntea spate cu multi-link din aluminiu
• Functie Auto Start-Stop si functie de rulare la ralanti
• Turbocompresor
Specificatii standard
• Arc suspensie din otel
• Turbocompresor twin-scroll
• Filtru de particule pentru benzina(GPF)
• Sistem de racire cu aer de supra-alimentare
• Porsche Traction Management (PTM): tractiune integrala activa cu ambreiaj variabil electronic, controlat pe baza unei scheme cu mai multe placi, cu diferential de franare automata (ABD) si reglaj anti-derapare (ASR)
• Chiulasa din aluminiu
• Bloc motor din aluminiu
• Motor racit cu apa cu gestiune termica
• Controlul sasiului integrat Porsche 4D
• Sistem de franare spate cu etriere fixe monobloc din aluminiu cu 2 pistoane
• Recuperare sistem electric
• Servodirectie
• Clapete active de evacuare a aerului
• Discuri de frana cu un diametru de 350 mm in fata si 330 mm in spate, cu ventilatie interna
• Sistem de stabilitate a autovehiculului Porsche Stability Management (PSM) cu sistem de franare anti-blocare (ABS), reglaj anti-derapare (ASR), diferential…
Mașina prezentată în anunț se află în parcul unui dealer partener.
Prețul afișat este prețul brut (TVA inclus), preț în care sunt incluse comisionul de import și transportul.
Exterior
• Capota activa
• Hayon automat
• Caroserie hibrida si usoara complet galvanizata din otel/aluminiu
• Patru portiere cu protectie la impact lateral integrata
• Motorul, capota, hayonul, portierele, sectiuni laterale, plafonul si aripile fata din aluminiu
• Bare de protectie cu brate transversale de inalta rezistenta si doua elemente de deformare fiecare prevazuta cu doua puncte de fixare filetate pentru inelul de tractare aflat in trusa de scule prezenta la bordul autovehiculului
• Capota pentru motor cu power dome
• Manerele portierelor vopsite in culoarea exteriorului
• Hayon cu spoiler plafon integrat de culoarea exteriorului
• Protectie a sasiului extinsa, aerodinamica
• Capat frontal cu admisii de aer integrate si lame de aer in admisiile laterale
• Extensie aripi
• Elemente in grilele de admisie aer de culoare Rhodium Silver
• Doua tevi de esapament unice, pe partea exterioara stanga si dreapta, din otel inoxidabil texturat
• Inscriptia „PORSCHE” integrata in banda luminoasa a stopurilor
• Denumirea modelului pe hayon de culoare argintie
• Pregatire pentru sistemele cu carlig de remorcare
• Praguri laterale de culoare neagra (mata)
Unitate de propulsie / Sasiu
• Transmisie Tiptronic S cu 8 trepte cu functie Auto Start-Stop si functie de rulare la ralanti
• Motor de 3,0 litri cu turbocompresor V6, putere maxima de 250 KW (340 CP), cuplu maxim de 450 Nm
• Tiptronic S cu 8 trepte
• Injectie directa de combustibil (Direct Fuel Injection, DFI) cu pozitie centrala a injectorului
• Punte fata cu multi-link din aluminiu
• Sistem de franare fata cu etriere fixe monobloc din aluminiu cu 4 pistoane
• Puntea spate cu multi-link din aluminiu
• Functie Auto Start-Stop si functie de rulare la ralanti
• Turbocompresor
Specificatii standard
• Arc suspensie din otel
• Turbocompresor twin-scroll
• Filtru de particule pentru benzina(GPF)
• Sistem de racire cu aer de supra-alimentare
• Porsche Traction Management (PTM): tractiune integrala activa cu ambreiaj variabil electronic, controlat pe baza unei scheme cu mai multe placi, cu diferential de franare automata (ABD) si reglaj anti-derapare (ASR)
• Chiulasa din aluminiu
• Bloc motor din aluminiu
• Motor racit cu apa cu gestiune termica
• Controlul sasiului integrat Porsche 4D
• Sistem de franare spate cu etriere fixe monobloc din aluminiu cu 2 pistoane
• Recuperare sistem electric
• Servodirectie
• Clapete active de evacuare a aerului
• Discuri de frana cu un diametru de 350 mm in fata si 330 mm in spate, cu ventilatie interna
• Sistem de stabilitate a autovehiculului Porsche Stability Management (PSM) cu sistem de franare anti-blocare (ABS), reglaj anti-derapare (ASR), diferential de franare automata (ABD), controlul cuplului de tractiune al motorului (MSR) si managementul stabilitatii remorcii. Modele Cayenne E-Hybrid cu modul extins PSM SPORT
• VarioCam Plus
• Rezervor de combustibil de 75 de litri
• Modul Sport
• Etriere de frana de culoare neagra
• Mod Individual pentru selectarea individuala a gamei de setari sport ale masinii
• Indicator de uzura a placutelor de frana
• Frana de parcare actionata electric
• Functie Auto Hold
• Porsche Hill Control (PHC)
• Sistem de franare anti-blocare (ABS)
• Franare in caz de coliziune multipla
Accesorii roti
• Tyre Pressure Monitoring System (TPM) (Sistem de monitorizare a presiunii anvelopelor)
Lumini
• Faruri cu LED
• Faruri de zi cu LED in patru puncte
• Unitati de iluminare fata cu semnalizatoare si indicatoare de directie cu tehnologie de ghidare optica LED
• Activare automata a farurilor, inclusiv iluminare de tip „Welcome home”
Specificatii standard
• A treia lampa de frana (LED) integrata in spoilerul de pe plafon
• Lampi spate LED cu grafica tridimensionala, cu stopuri in patru puncte si banda luminoasa
• Concept de iluminare la interior cu LED: oprire intarziata, iluminare in spatiul pentru picioare in fata si in spate, iluminare scrumiera, iluminare torpedo, iluminare contact, iluminare consola fata (consola pe plafon) cu lampi de citit, lampi de citit in spate in stanga si in dreapta, oglinda de machiaj iluminata in parasolar
• Oglinda retrovizoare cu reducerea manuala a luminozitatii
• Oglinzi exterioare rabatabile electric, ajustabile electric si incalzite (si cu ajutorul cheii la distanta), oglinda asferica pe partea soferului, inclusiv iluminare ambientala
• Sistem cu stergatoare de parbriz cu 2 viteze, stergere intermitenta si senzor de ploaie
• Stergator luneta cu stergere intermitenta si jet de spalare
• Luneta incalzita cu functie „auto off”
Sisteme de asistenta si comfort
• Inchidere centralizata de la distanta
• Sistem de asistenta cu avertizare la franare si functie de protectie a pietonilor
• Actionare fara cheie
• Personalizare sofer pentru clima, sunet si comunicatii, sisteme de asistenta si alte sisteme personalizabile ale autovehiculului
• ParkAssist (fata si spate) cu avertizare vizuala si acustica
• Cruise Control Mentine viteza constanta in intervalul de aprox. 30-240 km/h. Inclusiv functie de limitator de viteza pentru setarea vitezei maxime
Interior
• Scaune Comfort in fata (8 pozitii, electrice)
• Pachetul interior de culoare neagra (luciu intens)
• Control automat al climatizarii cu setari separate de temperatura si volum de aer pentru sofer si pasagerul din fata, cu mod de recirculare automata a aerului, inclusiv senzor de calitate a aerului, buton AC-MAX si senzor de umiditate
• Plansa de instrumente cu doua afisaje cu rezolutie mare
• Interior partial din piele in culori standard, scaune partial din piele acoperite cu piele in relief
• Cinci scaune, bancheta in spate cu doua scaune individuale spre exterior in stanga si in dreapta si un scaun central
• Compartimente de depozitare in interior (in functie de model si de optiunile individuale): – torpedo – compartiment de depozitare in consola centrala – compartiment de depozitare sub scaunele din fata – buzunare in portiere si buzunare pentru harta pe spatele spatarelor scaunelor din fata – compartimente de depozitare pe laturile portbagajului
• Turometru analogic central cu cadran de culoare neagra
• Carlig pentru haine pe stalpii B pe partea soferului si a pasagerului din fata
• Volan multifunctional cu manete pentru schimbarea vitezelor
• Filtru de particule/polen cu filtru de carbon activ Capteaza particulele, polenul si mirosurile si filtreaza complet praful fin din aerul exterior
• Acoperire portbagaj retractabila, flexibila, din caseta detasabila
• Doua suporturi pentru pahare integrate in fata si in spate cu diametru variabil
• Suporturi pentru sticle in panourile portierelor in fata si in spate
• Captuseala plafonului si ornamentele stalpilor A-/B-/ C din material textil• Parasolare duble pentru sofer si pasagerul din fata
• Aparatorile pragurilor portierelor din fata din otel inoxidabil cu sigla modelului
• Tetiere fata cu 4 pozitii /tetiere spate cu 2 pozitii (cu exceptia scaunului din mijloc). Pentru Cayenne Turbo optional in combinatie cu scaunele Comfort (14 pozitii, electrice) inclusiv pachet de memorie
• Aparatorile pragurilor portierelor din spate din otel inoxidabil cu sigla „Cayenne”
• Scaune spate cu aspect sportiv sau confort, cu scaune rabatabile separat (40:20 :40), cotiera centrala rabatabila cu doua suporturi pentru pahare, reglare manuala in fata/in spate, precum si reglarea spatarului. Pentru Cayenne GTS in configuratia cu scaune spate sport GTS, cu aspect sportiv si exteriorul scaunului central din Alcantara®.
• Consola centrala inaltata cu manere
• Airbag-uri integrale pentru sofer si pasagerul din fata
• Airbag pentru genunchi pentru sofer si pasagerul din fata
• Airbag-uri laterale frontale integrate in scaune
• Pachet nefumatori
• Airbag-uri cortina de-a lungul intregului cadru al plafonului si geamurilor laterale de la stalpul A la stalpul C
• Detectarea rasturnarii pentru activarea airbag-urilor cortina si dispozitive de pretensionare a centurilor de siguranta
• Centuri de siguranta automate in trei puncte cu dispozitive de pretensionare (in fata si in lateral la scaunele din spate) si limitatoare de forta (in fata), centura de siguranta automata in trei puncte pentru scaunul din mijloc din spate
• Ajustare manuala pe inaltime a centurilor de siguranta pentru scaunele soferului si pasagerului din fata
• Sistem de avertizare pentru centura de siguranta pentru sofer si pasagerul din fata si scaunele din spate
• Puncte de fixare pe scaunul pasagerului pentru sistemul de fixare ISOFIX pentru scaunul pentru copil
• Functie de dezactivare airbag pentru scaunul pasagerului din fata pentru fixarea scaunului pentru copil pe scaunul din fata
• Sistem de alarma cu supraveghere interioara ultrasonica si blocare in doi pasi (functie SAFE)
• Imobilizator cu transponder cu cheie
Audio si comunicare
• Radio digital pentru receptionarea transmisei radio digitale in formatele audio DAB, DAB+ si DMB, asigurand o sonorizare superioara. Include un tuner dublu DAB si schimbarea automata digitala/analogica pentru a asigura receptia optima a postului selectat
• Porsche Communication Management (PCM), inclusiv navigatie online
• Porsche Connect inclusiv Apple® CarPlay
• Pachet audio Plus cu 10 difuzoare si o putere totala de 150 wati
• Doua porturi USB-C de incarcare si conectivitate in compartimentul de depozitare in consola centrala din fata
• Doua porturi USB-C de incarcare in consola centrala din spate
• Trei prize de 12 V, amplasate in fata sub torpedo, in consola frontala si pe latura portbagajului
• Porsche Vehicle Tracking System (PVTS)
Echipamente optionale
Echipa BCCH Auto Switzerland ofera clientilor consultanta necesara achizitionarii unui autovehicul din stocul propriu sau
la comanda de oriunde din tarile
Uniunii Europene.
Echipa BCCH Auto Switzerland ofera clientilor consultanta necesara achizitionarii unui autovehicul din stocul propriu sau la comanda de oriunde din tarile Uniunii Europene.
BCCH Auto Switzerland este o marca a societatii BCCH Group Switzerland AG
Sediu social: Calea Bucurestilor 289 Otopeni, 075100, Romania
Nr. de inregistrare la Registrul Comertului J40/14909/2019, CUI RO41848769
BCCH Auto Switzerland este o marca a societatii BCCH Group Switzerland AG
Sediu social: Calea Bucurestilor 289 Otopeni, 075100, Romania
Nr. de inregistrare la Registrul Comertului J40/14909/2019, CUI RO41848769